När vi gräver guld i Ryssland


6,30 börja jobba.
15,00 slutar jobba. 
Med tunga steg gick jag upp imorse, har sovit dåligt några nätter i rad nu och en anledning är katterna som gärna myser med en, vilken tidpunkt som helst. Borde kanske inte ha dom i sovrummet under nätterna, men eftersom dom fortfarande är ganska så nyinflyttade så tycker jag att dom ska få vänja sig vid allt det nya innan jag stänger ut dom från sovrummet. Men när man väl kommit gång på morgonen så gick dagen ganska så fort :)

Bråttom hem från jobbet, juniorernas semifinal mot ryssarna började 14,00 så det var gasen i botten ;) Hann hem till mitten av andra period och ja, tyvärr måste jag erkänna att jag inte såg jättemycket för jag halvsov på soffan. Jag skäms! Men när det kom till straffarna så var jag med. Så nu är det jakt på guldet på lördag, kl. 14,00 svt1. Bänka er i soffan med massa onyttigheter för sen till kvällen smäller det i Stockholm, rättare sagt i globen. Mora - Leksand gör upp i daladerbyt och det får man ju inte missa, kl.18,00 Viasat Hockey. Där har ni er lördag! :D
 
Kärleken drog iväg och lirade lite hockey med polarna så jag bestämde mig för att passa på att plugga. Tröttnade ganska fort men lovar att jag ska göra klart kapitel 1 innan denna dag är slut! Sen blir det att ställa sig vid spisen och fixa matdosa till imorgon. Får se om vi hinner med någon film ikväll, jag är sjukt trött redan :P
 
Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll!
Puss och kram
/Lina
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Inget Viasat här, så lär nog inte bli nå hockey heller..

Svar: Nu har du gott om tid att hitta en vän som har Viasat hockey ;) Så det så!
~Lina Holmberg~

2013-01-03 @ 18:33:45
URL: http://fortitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0