Måndagen upprepar sig


Började dagen med plugg. Känner mig ganska så duktig när det gäller att ha tagit tag i skolan :) Jag hoppas jag fortsätter likadant till sommaren också bara. Måste hålla i nu!
 
Till kvällen var det dags för match igen, Leksand - Västerås. Idag satte vi puckarna i mål och vann med 4-1. Det som var mest tråkigt var att slutresultatet blev klart redan i första period. Men det visste man ju inte då :P Men ändå... Det bästa är nog att Mora fick stryk med 2-6 mot Asplöven! MUAHAHAHAHA! Skadeglädje!
 
Imorgon har jag och kärleken bestämt oss för att ha en mysig dag bara vi två. <3 Får se vad vi hittar på för skoj! :) Ni får nog läsa om det imorgonkväll, så ni inte känner er utanför ;)
 
Godnatt med er!
Puss och kram
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0