IKEA och Valbo


Som jag skrev tidigare planerade jag och kärleken att ha en mysdag tillsammans. Det tog oss till IKEA och Valbo.. Till att börja med! :) Så på morgonen gjorde kärleken några ärenden och under tiden roade jag mig med tv-tittande :P Sen bar det iväg mot roligheterna! Det första vi gjorde var att gå ett varv på övervåningen och sen käkade vi. Man måste ju ha krafter för att orka gå runt där en hel dag ;) Sen blev det nedervåningen, och det var där shoppingen satte igång. Blev en lampfot samt lampskärm, en dörrmatta (ja, Borris ;) ) och en hel del ljus :P Samt lite annat smått och gott. Inne på köpcentrumet (Valbo) köpte kärleken ett par skor och jag kunde inte vara sämre så jag köpte ett par jag med (kort kommer) ;) Fast hittade 4par som jag ville ha. Tror att jag måste åka tillbaka snart och köpa dom (eller kolla här hemma om dom finns här). Jag älskar skor!! Hur som helst, sen tog vi oss ett varv och kärleken fixade födelsedagspresent till sin systerdotter och jag köpte mig en bingolott. Haha! När vi skulle ta oss hem var det snöstorm! KAOS! Mötte ambulans och brandbilar, på vår sida hade en bil voltat så ja, det var lite obehagligt att veta att vi hade en bit hem i det vädret. Men det gick bra, som tur va :D
 
I Borlänge var vägarna "fina" så vi dumpade bara våra påsar innanför dörren här hemma och drog till Gustafs för att bada lite bastu! Fyfan va härligt det var!! Mer bastu bad åt folket! Så imorgon ska vi dit igen och basta, fast den här gången tar vi både vänner och alkohol med oss. Ser fram emot det, ska bli jätteskoj! :D
 
Sammanfattning:
BRA DAG!!
Puss och kram
/Lina
 
 

Just ja, köpte födelsedagspresent till lilla Elsa som fyller 1år den 8e mars. Det får man inte glömma!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Attans, missar ju födelsedagen! :(

Svar: Inte bra, inte bra! Kom ihåg att köp present innan du åker då! :) Annars får du köpa en i utlandet ;)
~Lina Holmberg~

2013-01-11 @ 18:22:31
URL: http://fortitude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0