Hejdå julen...


Nej, inge plugg än så länge. Har varit hemma i lägenheten och städat undan lite julsaker och plockat med mig lite mer saker hem till kärleken. Känns lite vemodigt att ta bort julgrejerna redan, längtar nästan lite tills jag får plocka upp allt igen :) Jag älskar julen! Så enkelt är det bara!!
 
Sen blev det mat på Kupolen med kärleken innan han drog och tränade, så jag tog mig en tur runt på dessa tre våningar och uträttade i alla fall två ärenden. Det första (och viktigaste), byta längden på armbandet kärleken fick i julklapp av mig. Det andra, hämta ut bingolottovinsten (två Sverigelotter) :D Efter det gick jag mest och strosade och fönstershoppade. Spara pengar, spara pengar, spara pengar! Men det fick bli en tidning som kommer ut en gång i månaden, Japanska bildpuzzel. Hur kul som helst, så det rekommenderar jag till er som tycker det är kul med klurigheter! :)
 
 
Ha en trevlig kväll! :)
Puss och kram
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0