Från det ena till det andra


Igår började jag dagen med att plugga i några timmar. Så nu är jag på kapitel 7.. Ni ser, det tar sig! :) Får se om jag blir sittandes med det idag igen. Vore bra! 
 
På kvällen drog jag och två kompisar till Leksand för mötet mellan Leksand - Djurgården. Det såg riktigt lovande ut från start men pucken ville inte in bakom Pickard (DIFs målvakt) och vi förlorade med 1-2. Orättvist? JA! Men men, det gäller ju att sätta sina chanser vilket Leksand inte gjorde igår. Så bättre lycka nästa match (vilket är imorgon :P ). 
 
Mellan plugg och hockey så käkade jag och kärleken till filmen jag hann blogga om igår, nämligen "The world is not enough". Får se om det blir en 007-rulle idag igen eller om det blir nå annat. Har ni nå tips på bra filmer så hojta gärna till! :) 
 
Vi hörs snart igen!
Puss och kram
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0