Flitig fredag


Samma visa som igår, jobb jobb jobb :P Men idag kom ett paket till mig, yaaaay! Min bikini och lite örhängen. Det fick bli det första för detta år att slänga bort pengar på ;) Ska nämligen försöka hålla i mina pengar så jag har råd med en dyrare resa till min 25-års dag (jag vet, jag ser mycket yngre ut ;) ). Men bikinin kommer att komma till pass ganska så snart då jag och en kompis ska åka till Spanien och hälsa på en gemensam vän. Längtar!!! Och örhängen kan man ju aldrig få för lite av, precis som skor ;)
 
(Köpte det från H&M)
 
Efter jobbet åkte jag och kärleken (som dessutom hämtade mig från jobbet, puss på dig) direkt till Ica Maxi och handlade. Jag behövde matsäck till morgondagen, så den ska jag snart fixa så jag är klar med den saken. Och när vi kom hem slängde jag in arbetskläderna i tvättmaskinen och tog en dusch. Nu är den tvätten hängd ;) Så egentligen skulle jag bara kunna chilla i soffan resten av dagen, men jag tänkte ändå försöka få lite gjort med antingen skolan eller CV:t. Kommer inte få någonting gjort imorgon så jag måste ju passa på. 
 
Angående filmen igår så kan man säga att den utgick :P Både kärleken och jag somnade så det blir att se om den någon annan dag, kanske ikväll..
 
Ha en kanonhelg, det tänkte jag ha! :)
Puss och kram
/Lina
 
 
 
 
Jag älskar dig Lina !! // Simon

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg bikini <3 kram

Svar: Visst är den! :) Sitter jättebra också! Mycket nöjd! Kram <3
~Lina Holmberg~

2013-01-06 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0