Då ska vi se..


.. vad detta år kan erbjuda.
 
Designen är ny (tack Micke!!) men bloggen är densamma. Hoppas alla gamla läsare hittar tillbaka en vacker dag :) Och alla nya läsare är sjävklart välkomna!
 
Idag är en ganska så stor dag för mig och min kärlek, för vi har blivit sambos (på prov) :) Så nu bor vi ihop som en liten familj, han och jag och katterna. Det enda problemet vi har just nu är förvaring av kläder.. Jag råkar ha liiite för mycket av den varan :/ Hur man nu kan ha det. Men så är det iallafall och jag vet med mig själv att det är dags att rensa bort det som ligger längst in i garderoben som man kanske, en vacker dag, ska använda (vilket inte kommer hända). Så det blir kanske det första på listan om nyårslöften att bocka av.
 
Nu önskar jag er alla en god fortsättning på det nya året! 2013 kommer bli fantastiskt!

Puss och kram
/Lina
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till Kram

2013-01-06 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0