Bra helg, än så länge :P


Igår var det jobb på schemat :) Skönt att bara jobba en dag och sen ta helg! Precis så ska det vara jämt, fast för samma lön som man får för en hel vecka! ;) När jag slutade hämtade kärleken mig så drog vi hem till mamma och pappa för att lämna en tavelhylla som vi köpte på IKEA till dom. Så bara en snabbvisit för sen skulle kärleken iväg och lira lite hockey med grabbarna, så jag fick mysa själv en stund :) Då passade jag på att plocka undan så det blev lite ordning och sen blev det att kika hockey, Örebro - Leksand på tv ju! Men efter matchen bäddade jag ner mig och kärleken tog med datorn och kikade film medan jag sussade bredvid. Hehe :)
 
Idag blev det filmmys och lite förberedelser inför kvällens "Öl och bastu"- evenemang :) Så nu väntar mat och sen: MOT Gustafs! 
 
Ha en kanonbra lördag!!
Puss och kram
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0